Lid worden bij Club Gezond en Gewicht

Stoppen met Lijnen en gezonder en slanker voor nog geen €0,50 per dag

Hey, wat leuk dat je deze pagina bezoekt. Overweeg je om lid te worden van Club Gezond en Gewicht? Dan sta ik voor je klaar om jou te helpen om nu eindelijk eens een duurzame stap naar een gezonder en slanker leven te laten maken. Zelf heb ik ook ooit deze stap gezet en ik weet uit eigen ervaring wat het voor je geluksgevoel kan betekenen. Met mijn club help ik jou samen met alle andere lieve deelnemers om een doorbraak te bereiken. Stop met diëten en zet de stap naar een duurzaam gezond gewicht met normaal eten en ruimte om te genieten. Wijntje mag, lekker eten moet 🙂 Doe jij mee?

Wat krijg je allemaal

Met een lidmaatschap van de Club ontvang je alle handvatten om een doorbraak te bereiken in gezondheid, gewicht en geluk. Je ontvangt altijd:

• Heerlijke weekmenu's om concreet anders te eten
  • Je valt op een gezonde manier 1 tot 2 kilo af per week
  • Onbeperkt toegang tot je eigen online dashboard
  • Uniek groepsgevoel met de andere clubleden
Ja, maak mij lid »

Wat is Club Gezond en Gewicht

Club Gezond en Gewicht is de gezelligste (anti) dieetclub van Nederland. En helpt jou (en je gezin) om een gezonde leefstijl te bereiken waarmee jij slank en fit door het leven gaat. Dit is dé betaalbare oplossing voor vrouwen in Nederland die duurzaam resultaat willen en niet geloven in crashdiëten.

Je ontvangt persoonlijke coaching van mij en vind je motivatie in de grote groep lieve leden. Je eet lekker en gevarieerd en slijpt een ander eetpatroon in dat er voor zorgt dat je eigenaar wordt van een gezond, slank lijf en een gelukkiger leven.

Ja, maak mij lid »

Waarom ik doe wat ik doe

gerdienOp jonge leeftijd al beheerste eten mijn leven. De druk van het willen presteren en mijn perfectionisme waren een leidraad in mijn leven. Ik vond in afvallen iets waar ik goed in was en vond daarin mijn ongezonde zekerheid. Door de jaren heen heb ik altijd strijd moeten leveren tegen eten, gezondheid en onzekerheid maar ik heb hem gewonnen en ben sterker dan ooit.

Op basis van mijn strijd, ervaringen en inzichten heb ik mij verder verdiept en opgeleid in eten, afvallen en gezond leven. Met deze club bied ik jou de oplossing waar ik zelf altijd naar op zoek was. Door mijn ervaring en kennis te bundelen in deze club wil ik van mijn zwakte mijn sterkte maken en jou voorgoed van dat ongezonde diëten af helpen. Zet die stap kanjer!

Ja, maak mij lid »

Wat vinden anderen van de Club

Clubleden zijn enthousiast en laten vaak leuke beoordelingen achter op mijn Facebookpagina. Onderstaand lees je lieve reacties van vrouwen die ik help. Klik om te vergoten.

Ja, maak mij lid »

Waarom je vandaag wilt starten

Omdat het voor jou, net als voor mij destijds, al veel te lang de verkeerde kant opgaat en je hulp nodig hebt en mensen die je steunen en helpen. Jij start vandaag omdat:

• Jij jezelf weer fit, slank en gezond wilt voelen
  • Jij al veel te lang de weg kwijt bent en een stap moet zetten
  • Jij helemaal klaar bent met dieten en kiest voor verandering
Ja, maak mij lid »

Hoe gaat het in zijn werk

Als jij ervan overtuigd bent dat je vandaag een stap wilt zetten dan wordt je lid. Je krijgt direct toegang voor nog geen €0,50 per dag en kunt altijd stoppen als je dat wilt.

• Jij vult je gegevens in (en eventueel je kortingscode)
  • Jij betaald en krijgt direct toegang tot de club
  • Jij kunt altijd opzeggen door één simpel mailtje
Ja, maak mij lid »